[TAF-lista] Bilder fra Fotoobservatoriet optimalisert for trykking

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Mon Aug 21 23:06:09 CEST 2017

Hei!

Omsider er jeg ferdig med en nettside med praktisk info om utskrift av
astrobilder, og med bildefiler fra Fotoobservatoriet i Bratsberg, som er
optimalisert trykking på ulike tilgjengelige utskriftsprodukter. Siden
finner dere her:
http://taf-astro.no/foto/utskrift/

Gi beskjed hvis det er noe dere lurer på, eller hvis dere finner noe som
dere misstenker er feil. Og gi gjerne beskjed hvis dere ønsker hjelp til
å optimalisere andre astrobilder for utskrift, så skal jeg se om jeg kan
hjelpe dere.

Vennlig hilsen,
Erlend Rønnekleiv