[TAF-lista] Om salg av andeler i TAF-teleskopet

Stein O. Wasbø stein at wasbo.net
Ons Jan 4 14:30:23 CET 2017

Til info,

I e-post-adresser til TAFs styre som ligger på foreningens hjemmesider
så er gjerne @ erstattet med f.eks. [krøll-alfa].
Dette er gjort for å redusere risikoen for mulig misbruk av e-post-adresser.
Skal man sende e-post til f.eks. TAFs leder så må man derfor manuelt
endre adressen fra f.eks. leder[krøll-alfa]taf-astro.no til
leder at taf-astro.no

mvh
Stein