[TAF-lista] Planetariet: Ta med kontanter eller send på Vips.

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Sön Mars 11 08:57:22 CET 2018

Til dere som kommer til Planetariet i dag:

Vi kan ikke ta betaling med kort. Prisen er derfor justert til 100 kr
akkurat.

Ta med kontanter eller send 100 kr med VIPS til mitt nummer 90015407. Vi
tar ikke kort. Skriv navnet ditt i VIPS-meldingsfeltet hvis du sender
fra noen andres nummer. Til nød kan vi sende faktura, men det er tungvindt.

Erlend Rønnekleiv