[TAF-lista] Medlemsmøte i dag: Teleskop og kikkerter for amatørastronomer

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Mon Sep 3 10:52:06 CEST 2018

Jeg minner om dagen møte på Gløshaugen kl 19. Det blir foredrag om
teleskop, kikkerter og tilbehør. Se detaljer nedenfor, og som vanlig
kaffe, prat og kaker etterpå.

Merk: Vi skal denne gangen være i elektrobygget på Gløshaugen. Enkleste
adkomst dit er ved å kjøre opp høyskoleparken fra Studentersamfundet og
til høyre forbi NTNUs hovedbygg til O. S. Bragstads plass. Inngang ved
den blå elektriske trikken. Auditorium EL6 ligger på venstre side i
Glassgården, rett før SIT Cafe Elektro.

Kjørekart: https://goo.gl/maps/VwT6zD3qoWP2

Erlend