[TAF-lista] Obs. Kveld TAF

Birger Andresen andresen.birger at gmail.com
Mon Feb 24 15:51:42 CET 2020

Jeg er frustrert over været. Men jeg er klar til å kalle inn til obs.kveld
på kort varsel så fort det blir klarvær. Jeg rakk å sjekke at teleskopet er
i orden på klarværsdagen i forrige uke.

Jeg tror jeg har anledning de fleste kvelder fremover, men må få måkt
VisObs taket for snø først og en liten sti fra varmebrakka til VisObs. Det
nytter ikke å gjøre det samme kveld siden jeg blir svett som en
treningsfantast og må dusje før observasjon for ikke å fryse på meg noe
dritt.

Beskjed blir gitt her samme dag eller dagen før. Så følg med.

   - birger