[TAF-lista] Hvem var med på møtet i går?

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Fre Okt 30 23:35:27 CET 2020

På møtet i går var det to ark som sirkulerte for å samle inn navn og
telefonnummer til de som var til stede.

Jeg har kontroll på den ene lista hvor Tekna sine forhåndspåmeldte sto
øverst, og hvor 11 TAF-medlemmer hadde skrevet seg inn nederst. _
_

Det var imidlertid en annen liste som kun inneholdt håndskrevne navn, og
den glemte jeg å ta med meg ut fra auditoriet. Jeg oppdaget ikke dette
før døra var låst bak oss. Herman så etter den kl 8 i dag tidlig, men da
var den borte. De som gjør rent på morgenkvisten har antagelig fjernet den.

*Kan de som skrev seg på lista med kun håndskrevne navn sende meg navn
og telefonnummer på e-post?* Jeg anslår at det er snakk om 10-12
personer i tillegg til meg og Herman.

Jeg beklager dette på det sterkeste, og lover å passe bedre på listene
neste gang!

Vennlig hilsen,
Erlend Rønnekleiv, møtekoordinator og smittevernansvarlig!
90015407