[Oslo] Oslo 1. juni: Nerdepitsa og IMAX 3D-forestilling av Alita: Battle Angel?

Gunnar René Øie gunnarre at pvv.ntnu.no
Fri May 24 11:09:09 CEST 2019

Hei,

Noen i Oslo kopierer det som vi gjorde her i Trondheim - i noe større skala - og har fått satt opp en ekstra 3D-forestilling av Alita: Battle Angel på IMAX-kinoen på Storo i Oslo. Det blir lørdag 1. juni i 15- tiden. Jeg har skaffet meg billetter, og folka i Oslo måtte visst kjøpe 100(!) billetter for å få satt opp filmen - så de har noen til overs til å gi bort.

Jeg kan formidle kontakt hvis noen vil bli med, og jeg får et par billetter ekstra selv også.

Hvis det er noen nerder i Oslo som vil ta en nerdepitsa den helgen, så hadde det vært hyggelig. Er det i såfall Peppes som anbefales?

Vennlig hilsen
Gunnar René Øie