[TAF-lista] Corona nr 1/2017 på pdf-format

Birger Andresen andresen.birger at gmail.com
Tis Apr 11 23:20:10 CEST 2017

Jeg har ikke lengre pdf-skriver som kan skjøte sammen flere pdf-filer til
ei fil, så det får bli to lenker denne gang (en til side 1-2 og en til side
3-30):

   http://taf-astro.no/arkiv/corona/2017/corona2017-1-s1-2.pdf
   http://taf-astro.no/arkiv/corona/2017/corona2017-1-s3-30.pdf

De av ___MEDLEMMENE___ som ___IKKE___ (jeg gjentar __IKKE__) vil ha
papirversjon i på døra eller i postkassa si __DENNE GANGEN___ sier i fra
til meg snarest med epost til andresen.birger at gmail.com om dette.

Og med MEDLEMMER mener jeg her de som betaler taf-kontingenten på kr. 125
eller kr. 250 pr år.

Skriv kort og bruk gjerne tittelen CORONA KUN VIA EPOST slik at jeg finner
den lett blant mye annen epost.

    - birger