[TAF-lista] Obs.kveld Jupiter søndag 30. April

Birger Andresen andresen.birger at gmail.com
Sat Apr 29 10:40:43 CEST 2017

Siden mandag er fridag, inviterer jeg til observasjon av Jupiter fra
observatoriet i Bratsberg søndag kveld kl 22:45-24:00 hvis været bli bra
nok. Jeg sender beskjed på taf-lista innen søndag kl 21.

De lyse sommernettene gjør at det ikke blir så mye annet enn å se på enn
månen og jupiter.

Noen trenger sikkert transport. Gi meg beskjed om dette og hvor du bor via
SMS til meg på 489 59 933.

DE SOM KJØRER SELV oppfordres til å sende SMS til samme nummer med beskjed
om hvor mange passasjerer du kan ta med og hvor du drar fra.

Planen er å sette opp noen "møtepunkter" hvor de som trenger transport blir
hentet.

    - birger