[TAF-lista] Medlemsmøte i dag med pizza!

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Mon Dec 4 10:30:45 CET 2017

Jeg minner om dagens medlemsmøte, hvor vi viser utdrag fra noen litt
morsomme, men også lærerike, skolefjernsynsprogram om astronomi fra 1969
og '72, og dessuten demonstrerer to anbefalte stjernekart-programer. Vi
setter også av litt tid til generell diskusjon og spørsmål om astronomi.

Flere har påpekt at det nå er sedvane at TAF servererer pizza på siste
medlemsmøte før jul. Vi opprettholder tradisjonen og serverer pizza i
stedet for kake i dag også. Så sett av litt plass i pizza-magen.

Velkommen!

Erlend