[TAF-lista] Corona nr 4/2017 klar til levering (du har vel ikke flytta?)

Birger Andresen andresen.birger at gmail.com
Ons Dec 27 21:05:41 CET 2017

Da er endelig Corona nr 4/2017 trykket ferdig. De stiftes når jeg kommer
hjem til Trondheim og deles ut så fort jeg og de andre i postbudkorpset
rekker det.

Det virker å være noe "rusk" på en vals eller noe i printeren, så det ble
noen små striper som irriterer meg litt. Men det er ikke noe å gjøre med
det i jula.

Vi kommer nesten alltid til en eller flere som har flytta siden sist når vi
leverer medlemsbladet. ..... så ...

SI I FRA DERSOM DU HAR FLYTTET I HØST

... så blir vi veldig glade. Mange takk.

Ha en fortsatt flott jul og godt nytt år når den tid kommer.

   - birger