[TAF-lista] Kan du tenke deg å holde et foredrag for TAF?

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Fre Dec 29 23:30:47 CET 2017

Hei!

Jeg er på utkikk etter folk som kan holde foredrag eller bidra med korte innslag på TAF-møter.

Særlig ønsker jeg bidrag FRA VÅRE EGNE MEDLEMMER. Dere trenger ikke å ha store forkunnskaper innen astronomi for å holde foredrag for TAF. Det viktigste er at dere finner et tema som dere har lyst til å snakke om, og som dere setter dere inn i. For eksempel eller en populærvitenskapelig framstilling av et astro-relatert tema som dere har lest dere opp på, et prosjekt dere jobber med, eller noe dere har opplevd.

Foreløpig mangler vi foredragsholdere for månedlige TAF-møter i januar, februar og mai i det kommende semesteret. Gi beskjed hvis du har lyst til å bidra!

Hvis du kjenner andre i eller utenfor TAF som kan bidra så vil jeg gjerne ha tips om det også.

Vennlig hilsen,
Erlend Rønnekleiv, møtekoordinator for TAF.
90015407