[TAF-lista] Om salg av andeler i TAF-teleskopet

Birger Andresen Birger.Andresen at fesil.no
Ons Jan 4 08:16:15 CET 2017

Jeg vil for øvrig gjøre oppmerksom på at Bjørn-Olav ble informert i desember om at styret hadde begynt å behandle saken.

Vi har besluttet å løse de inn. Det vi ikke har rukket å konkludere på er om TAF skal kjøpe de eller om de først skal tilbys andre taf-medlemmer. I tillegg diskuterer vi om det er riktig å løse de inn til pålydende eller til en redusert pris siden teleskopet nå ikke er nytt og derfor har hatt en betydelig verdiforringelse. VI kommer tilbake til dette.

Vi ber om forståelse for at avklaring av prisippielle ting av denne sort tar litt tid.

-          birger