[TAF-lista] Om salg av andeler i TAF-teleskopet

Frank Robert Bae Frank.Robert.Bae at em1.no
Tors Jan 5 21:00:34 CET 2017

Hei, og godt nyttår alle sammen!

Bare av ren nysgjerrighet; hvor mye var det i innskudd for hver andel den gangen teleskopet ble kjøpt? Det må jo være store summer det er snakk om, sånn som det mailes i plenum om avskrivninger, inflasjon og fremtidige, potensielle forretningsplaner for å komme til enighet.. ;-)

Mvh.
Frank Robert Bae

> Den 5. jan. 2017 kl. 20.03 skrev Bjorn-Olav Kvidal <kvidal1955 at hotmail.com>:
>
> Hei
>

> taf-lista at nvg.ntnu.no
>

> Ja, jeg har fått informasjon om de korrekte e-postadressene.
>

> Når informasjonen fra Birger Andresen at teleskopet ikke lenger er nytt så forstår jeg i og for seg logikken i det argumentet. Jeg vil legge til at man må legge inn en antall andre aspekter som veier opp alderen.
>

> - Det ene er at man må ta hensyn til inflasjonen i Norge som i perioden 2008-2015 har värt ca 2% pr år.

> [...]

"Denne meldingen er bare ment for den eller de person(er) som er navngitt ovenfor. Meldingen kan inneholde konfidensiell eller taushetsbelagt informasjon. Dersom du ved en feil har mottatt denne meldingen, vennligst gi beskjed til avsender og tilintetgjør meldingen og eventuelle utskrifter av denne umiddelbart. Takk."

"The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is intended for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the information or copying of this message is prohibited. If you are not the addressee, please notify the sender immediately by returning this e-mail and deleting the message. Thank you."