[TAF-lista] Om salg av andeler i TAF-teleskopet

Erlend Langsrud erlend.langsrud at inventas.no
Fre Jan 6 08:52:09 CET 2017

Hei

Jeg vil legge til at dette med prising av andeler er regulert i avtalen. Det er "markedspris"/høystbydende som gjelder ref §14:

14: Overdragelse (salg, gave, el.l.) av andeler skal godkjennes av styret. Ved salg bestemmes prisen
av høystbydende, men TAF v/Styret skal ha forkjøpsrett, dernest eksisterende andelseiere, men
ikke slik at §2 eller §3 brytes.

Mvh Erlend L