[TAF-lista] NRK streamer starmusforedragene direkte på nettet

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Sön Juni 18 14:14:32 CEST 2017

NRK sender foredragene fra Starmus direkte på nettet. Mye spennende å se!

Her: https://www.nrk.no/viten/starmus-direkte-1.13560662

Fokus i dag er på måneferder, exoplaneter og liv i rommet. Samt et
humorforedrag kl 16:40 som jeg tror kan bli bra.

Jeg vet ikke hvor lenge foredragene vil være tilgjengelig. Selv var jeg
griseheldig og fikk et gratis festivalpass gjennom jobben på fredag.
Koteng, som vi leier lokaler fra  hadde noen billetter til fordeling.

Erlend Rønnekleiv