[TAF-lista] NRK streamer starmusforedragene direkte på nettet

BMH ambybn at gmail.com
Sön Juni 18 23:32:21 CEST 2017

Ja, det blir veldig behagelig uke, vi får kose oss masse, uansett om man
ser det live eller foran PC.
Jeg håper at flere TAFere får i det minste anledning til å se på live
streaming, det er dessverre ikke noe VOD (video on demand) ennå der ser jeg.

Men kanskje kan vi treffes imorgen (eller annen dag) denne uka i Spektrum
da ? Enten før hoved sesjon begynner eller under pause etter kl. 15 ? Må
bare finne et sted hvor det er lett å finne hverandre, f.eks. på venstre
side av kafeen der inne i Spektrum eller noe sånn ?

Mvh,
Beata