[TAF-lista] Fw: NRK streamer starmusforedragene direkte på nettet

Rolf Hegerberg benemma at online.no
Mon Juni 19 12:01:29 CEST 2017

Hei,
Nå kan jeg ikke dy meg lenger: Det er da fælt så dere henger dere opp i 5000 kr! Folk går da gladelig på konserter med avdankede stjerner som Elton John og Bruce Springsteen eller flyr til England for å se Liverpool eller andre lag spille fotball i 90 minutter. Timeprisen inklusive utlegg til øl er sikkert himmelhøyt over det vi betaler på Starmus. Og det er jo ikke akkurat noe B-lag som stiller som foredragsholdere. Jeg synes for eksempel foredraget om å bryte diffraksjonsgrensen i optisk mikroskopi var verdt i hvert fall ti prosent av billetten, og jeg venter å få mange flere interessante opplevelser i løpet av uka. Aldrin og Leonov er vel mest kuriositeter fra gamle dager og Hawking kan du jo se på Big Bang Theory 😊

Rolf Hegerberg