[TAF-lista] Obs.kveld søndag 5 mars kl 19:30-21:00.

Birger Andresen andresen.birger at gmail.com
Tors Mars 2 14:18:52 CET 2017

Jeg drar opp til observatoriet i Bratsberg søndag 5. Mars kl 19:30-21:00
hvis det blir klarvær.

Vi ser på Månen, Venus, Mars, Uranus og Oriontåken og ellers objekter som
er lyssterke nok til at månen ikke ødelegger for mye.

Velkommen til både TAF- medlemmer og gjester.

Parkering både sør og vest for observatoriene samt oppe på "Sætra" når det
er fullt nær byggene våre.

Kontakt for vær og kjøreforhold: meg på telefon 489 59 933.

Jeg kan muligens ta med noen uten egen transport oppover, hvis dere ikke
bor for langt unna Risvollan. Fint om andre med plass til folk i bilen sier
i fra på taf-lista med navn, tlf nummer og bydel slik at folk uten
transport og gunstig bosted i forhold til reiseruta kan sitte på med disse.

    - birger