[TAF-lista] Himmelkalenderen 2018 til TAF

Terje Bjerkgården terje.bjerkgarden at ntebb.no
Sön Nov 19 11:41:20 CET 2017

Hei alle TAF-medlemmer!

Vi vil også i år tilby dere Himmelkalenderen til medlemspris. Med frakt
og porto blir prisen fra oss *150,-* (prisen direkte fra forfatteren er
165,- + porto). Årets utgave er fyldigere enn tidligere (les info fra
forfatteren under). Frist for bestilling på e-post til
_terje.bjerkgarden at ntebb.no_ er *26.november kl.18 (altså om en uke).
Vi kan dessverre ikke gi dette tilbudet til dere på TAF-lista som ikke
er medlemmer. *Dere må bestille direkte fra forfatteren (info nedenfor).*

*Hilsen Terje***
*