[TAF-lista] Han noen en tilhenger som TAF kan låne i morgen?

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Mon Nov 20 22:57:26 CET 2017

TAF har tått overta en snøfreser fra mine foreldre på Steinan, som må
kjøres på tilhenger til observatoriet.

Er det noen som kan låne bort en tilhenger i morgen slik at vi får kjørt
den oppover i forbindelse med observasjonskvelden? Jeg har tilhengerfest
og kan evt. komme og hente den.

Hvis jeg ikke får napp så endre vi antagelig med å betale for å låne en
tilhenger på en bensinstasjon.

Erlend