[TAF-lista] TAF-jubileum og astrokonferanse! Rabattert påmelding innen 1. november.

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Tors Okt 26 17:06:09 CEST 2017

Jeg minner om at fristen for påmelding med TAF-rabatt til
jubileumskonferansen går ut 1. november, dvs. onsdag i neste uke. Så
langt er det 21 påmeldte fra TAF, og det blir nok flere i løpet av det
neste dagene.

Programmet for konferansen begynner nå å ta form. Følgende er klart:
  - Om Sola og solobservasjoner av Tiago Pereira, UiO
  - Oppdatert om Gravitasjonsmølger av Øyvind Grøn, UiO
  - Om gravitasjonsliner dannet av galakser og galaksehoper av Håkon
Dahle, UiO
  - Om kosmologi, tidlige galakser og «reionisasjonstiden» rett etter
Big Bang, av Max Grönke UiO/Univ. i Calif.
Det blir enda flere foredrag.

Etter 1. november øker konferanseprisen dramatisk (se nedenfor *), så
husk å melde dere på innen fristen!
*) NAS gir rabatt på 440 kr og TAF sponser med 450 kr for TAF-medlemmer
fram til 1. november. Etter 1. november øker konferanseprisen til 1790
kr både for medlemmer og ikke-medlemmer. NAS ønsker å ha best mulig
oversikt over antall deltagere før 1. november.

Se nedenfor for informasjon om hvordan man melder seg på.

Vennlig hilsen,
Erlend Rønnekleiv, TAFs møtekoordinator