[TAF-lista] Medlemsmøte i det nye planetariet på onsdag

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Mon Sep 18 11:36:41 CEST 2017

Jeg har nå fått bekreftet at det blir to visninger.

- Første visning kl 19:00. Vær ute i rett tid, dørene åpner 18:45
- Andre visning ca. kl 20:15.

Dørene vil være låst mellom kl 19:10 og 20:00, men vi setter en lapp på
døra med et mobilnummer som dere kan ringe til.

De med barn prioriteres selvsagt i første visning.
Vi serverer kaffe, kaker og saft/brus/farris for de som venter på andre
visning.

Erlend