[TAF-lista] Medlemsmøte i det nye planetariet på onsdag

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Mon Sep 18 15:15:38 CEST 2017

Jeg ber om at alle som heretter melder seg på sammen med barn, og som
ønker første visning, legge til  "barn" eller "med barn" i navnefeltet.

Dere andre må gjerne legge til "ø. 1. visn." eller "ø. 2. visn." hvis
dere helst ønsker 1. eller 2. visning.

Hvis dere har sterkt ønske om 1. visning og IKKE er sammen med barn bør
dere IKKE redigere i lista. Da havner dere nemlig sist i
påmeldingsrekkefølgen.

Erlend