[TAF-lista] Hvem ønsker 2. visning på onsdag?

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Mon Sep 18 21:59:55 CEST 2017

Kan de som ønsker 2. visning eller som syns det er hipp som happ hvilken
visning de får gi meg beskjed?
Sende meg enten en e-post, eller legg en kort kommentar etter navnet i
påmeldingslista, f.eks. "ønsker 2. visn." eller "hipp som happ".
Instruksjon om hvordan dere endrer oppføringen står nederst på siden:
https://dudle.inf.tu-dresden.de/TAF20sept/

De som venter på andre visning vil ha mulighet til å se seg rundt i
utstillingen på Vitensenteret, eller de kan forsyne seg med kaker og
kaffe. Det er ikke lov å ta med mat og drikke ut i utstillingen.

Erlend