[TAF-lista] Ildkule

Stein O. Wasbø stein at wasbo.net
Tis Sep 26 12:12:08 CEST 2017

Til info:

Adresseavisen tok kontakt (via Birger) og kunne informere om at ildkula
var observert av minst tre personer til, fra hhv Ørland, Klett og Lade.
Observasjonene fra Klett og Lade stemmer godt med tidspunkt og retning
med min observasjon.
Retningen fra Ørland var mer fra vest mot øst, og kan tyde på at
meteoritten har brent opp (evt. falt ned?) et sted over indre deler av
Fosen.
Det kommer visstnok en artikkel om saken i morgendagens avis.

Stein