[TAF-lista] Minner om TAF-møte og generalforsamling i morgen kl 19

Erlend RONNEKLEIV erlend.ronnekleiv at asn.com
Tis Apr 24 14:53:07 CEST 2018

Jeg minner om TAF-møte og generalforsamling i morgen kl 19 i Realfagsbygget, auditorium R9.

Vi starter med å vise en rekke astrobilder som er tatt av medlemmene det siste året, og snakker litt om objektene som det er bilde av. Det blir også anledning til å diskutere TAFs aktiviteter og prioriteringer. Deretter tar vi en pause med servering av kake, kaffe og annen drikke før vi gjennomfører TAFs generalforsamling. Generalforsamlingen starter tidligst kl 19:50.

Innkallingspapirene til generalforsamlingen kan dere lese her:
http://taf-astro.no/aktivitet/moter/innkalling/GenforsTAF-2018_innkalling.pdf

Velkommen!

Jeg beklager hvis dere får flere kopier av denne e-posten. Jeg har noen tekniske problemer.

Vennlig hilsen,
Erlend Rønnekleiv, TAF møtekoordinator