[TAF-lista] Mulig TAF skitur i morgen

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Mon Mars 5 13:47:15 CET 2018

Foreløpig er værmeldingen litt usikker, men hvis det blir klarvær så
satser jeg på TAF-skitur til Elgsethytta i morgen kveld. Endelig beskjed
kommer i morgen ettermiddag.

Vi trenger noen VEILEDERE med litt erfaring i å finne objekter i små
teleskoper, eller som kan hjelpe til på andre måter. Jeg ber om at
personer som kan bidra med dette gir meg beskjed så snart som mulig hvis
de kan være med.

Erlend Rønnekleiv
TAF tur og møtekoordinator