[TAF-lista] TAF skitur i kveld

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Tis Mars 6 14:57:00 CET 2018

Det blir skitur!

Jeg skulle gjerne fått med flere "guruer", men vi blir i hvert fall noen
med litt erfaring.

Husk å ta med varme klær i sekken til vi skal observere. Gammasjer eller
fotposer anbefales for å holde seg varm på beina. Vi går i rolig tempo
innover, men ta gjerne med en tørr trøye i tilfelle dere blir svett.
Hodelykt kan kanskje være nyttig på skituren fram og tilbake, men prøv å
unngå de mest lyssterke variantene.

Vi møtes på Henriksåsen P-plass for avmarsj kl 18:30. Deretter går vi
til Elgsethytta, hvor det er mulig å kjøpe mat. Det blir mulig å nå meg
på mobil/sms hvis dere lurer på noe.

Husk å ta med kikkerter og små teleskoper, hvis dere har.

Erlend
Mobil: 90015407