[TAF-lista] Plastdugnaden 2018 - Ryddeaksjon

Stein O. Wasbø stein at wasbo.net
Tis May 1 22:19:08 CEST 2018

Flott!

Hvis det er flere som kan tenke seg å være med 7.mai kl.18-20,  så er
det fortsatt mulig å bli med.
Gi meg i så fall beskjed, så vi vet noenlunde hvor mange vi blir.

Det ligger an til at vi forsøker å rydde langs Stokkbekken fra
Idrettsbygget på Dragvoll og beveger oss langs turstien nedover bekken.
Det lå en god del søppel der da jeg sjekket tidligere. Skal ta en ny
sjekk i helga som kommer. Er det da allerede ryddet, så prøver vi et
annet sted.
Gi gjerne tips hvis du vet om et sted som bør ryddes.

Jeg har hentet ut sekker til å samle søppel i. Desverre var det ikke
hansker til utdeling, så ta gjerne med noen gode arbeidshansker om du har.

mvh
Stein O.W.