[TAF-lista] Rettelse: Medlemsmøte 6. desember: Visuell observasjon av stjernehimmelen

terje.bjerkgarden at ntebb.no terje.bjerkgarden at ntebb.no
Fre Nov 30 20:33:32 CET 2018

Og da har himmelkalendrene kommet også. De blir delt ut på møtet til de som har bestilt. Har du ikke anledning til å komme så får du den/de sammen med Corona litt nærmere jul.
Terje
--
Sent from myMail for Android fredag, 30 november 2018, 01:38p.m. +01:00 from Erlend Rønnekleiv  erlend.ronnekleiv at eronn.net :