[TAF-lista] Måneobservasjon i kveld kl 21:30-22:15

Birger Andresen andresen.birger at gmail.com
Ons Apr 10 07:10:40 CEST 2019

Godt vær og fin månefase; jeg inviterer derfor til observasjon av månen fra
observatoriet i Bratsberg kl 21:30-22:15.

Det blir ikke skikkelig mørkt før ca kl 22:30, og da føler jeg at det blir
for sent å love observasjon av andre objekter som krever mørk himmel. Men
jeg kjenner meg vel selv godt nok til å tro at vi kan holde på til
23:15-23:30 dersom det kommer nok folk som ønsker å se noen galaktiske (og
andre) høydepunkter på vårhimmelen utover senkvelden.

Velkommen!

Veibeskrivelse på «Observatorie-lenken» på taf-astro.no

    - birger