[TAF-lista] Har du mottatt "Corona nr. 4-2018 som pdf" ?

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Mon Jan 7 00:19:09 CET 2019

Jeg sendte en e-post den 19. desember til alle TAF-medlemmer med
tittelen "Corona nr. 4-2018 som pdf". Den inneholdt lenker til hvor man
kan laste ned de siste numrene av Corona. Kan de av dere som IKKE har
mottatt denne e-posten, og som er TAF-medlemmer, gi meg beskjed?

Jeg har fått vite at meldingen ble stoppet av spam-filteret hos enkelte
gmail-brukere. Meldingen var adressert som blindkopi, hvilket betyr at
man ingen kan se adressene til de andre mottagerne.

Vennlig hilsen,
Erlend Rønnekleiv, for TAF