[TAF-lista] Ekskursjon væroppdatering - ikke ekskursjon søndag

Tom Kristiansen kristiansen.tom at gmail.com
Sön Mars 10 11:11:48 CET 2019

Ekskursjon oppdatering: *Ikke ekskursjon søndags kveld.*

Etter en vurdering av værvarselet for *søndags kveld anser vi det for
usikkert ekskursjon i kveld *og vi utsetter da til neste uke. Det er også
mulighet for snødryss inntil 18-19 i kveld og det er ikke særlig gunstig
for å rigge opp teleskoper.

https://www.yr.no/sted/Norge/Trøndelag/Stjørdal/Øfsti~2335560/time_for_time_
detaljert.html

Mandag kveld ser per nå ganske skyet ut, men siden det er klarvær før og
etter kan det oppløse seg så da holder vi fortsatt denne kvelden åpen.
Langtidsvarselet viser også at torsdag kan bli mulighet. Etter fredag
tenker jeg å ta en tur til Nord-Norge før jeg skal offshore så da blir det
antakelig siste sjanse i vår.

Synd jeg avblåste ekskursjon for lørdags kveld. Det var riktignok skyer som
dukket opp og oppløste seg i går, men faktisk brukbart allikevel i
perioder. Som jeg sa til Erlend, jeg blir nok aldri meteorolog. ;)

Clear Skies,
Tom