[TAF-lista] Go for Ekskursjon Øfsti 14.mars

Tom Kristiansen kristiansen.tom at gmail.com
Tors Mars 14 15:45:40 CET 2019

Ekskursjon Øfsti 14.mars.

Vi prøver oss på ekskursjon i kveld, 1930-2200++. YR-værmeldingen er ikke
helt å bli klok på, men Storm viser det kan bli klarvær så da håper jeg de
har rett mhp skylag. Uansett vil det bli noe utstyr å kikke på og diskutere
selv om man eventuelt må lete litt imellom skyflekker.

Erlend Rønnekleiv tenker å ta med et par teleskoper for visuelt bruk. De
som har egne teleskoper kan også ta med selv om det ikke blir for mye styr.
Jeg har også et ledig månekamera man kan prøve på månen.

Ta kontakt med Erlend om dere har behov for skyss eller har ledig plass. Da
kan han organisere dette.

Mitt telefonnr er 91810015 hvis det blir manøvrerings-problemer å ta seg
frem hit.

Med hilsen,
Tom