[TAF-lista] Medlemsmøte i dag: Mangesignal-astronomi - universet sett gjennom flere "vinduer"

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Tors Okt 3 22:42:58 CEST 2019

Tusen takk til Øyvind Grøn for nok et glimrende foredrag på dagens
TAF-møte!

Presentasjonen fra møtet kan lastes ned lenkene nedenfor:
Som pdf-fil:
http://www.taf-astro.no/aktivitet/moter/referat/2019/fd-2019-1003-flersignal-astronomi.pdf
Som powerpoint:
http://www.taf-astro.no/aktivitet/moter/referat/2019/fd-2019-1003-flersignal-astronomi.pptx

Jeg skal få oppdatert møtearkivet på nettsiden vår etter hvert.

Vennlig hilsen
Erlend Rønnekleiv