[TAF-lista] Mulig meteoritt

Stein O Wasbø stein at wasbo.net
Tors Okt 17 22:13:21 CEST 2019

Hvis noen er interessert i å ta seg en tur for å lete, gi meg gjerne et hint, så kan jeg sende detaljert kart over det mest sannsynlige nedfallsområdet. Som sagt er området betydelig og meteoritten(e) liten/små, så sannsynligheten for å finne noe er ikke allverden. Men leter man så øker jo sannsynligheten ;-)

Mvh
Stein

Sendt fra mobil enhet