[TAF-lista] Presentasjon fra dagens møte

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Mon Dec 7 22:39:17 CET 2020

Presentasjonen fra dagens møte liggen nå ute på hjemmesiden vår
www.taf-astro.no. Den kan også lastes ned som pdf eller powerpoint via
disse lenkene:

http://taf-astro.no/aktivitet/moter/referat/2020/fd-2020-1207-Groen.pdf
http://taf-astro.no/aktivitet/moter/referat/2020/fd-2020-1207-Groen.ppt

Øyvind Grøn presenterte et meget innholdsrikt og godt forberedt foredrag
i dag! Veldig hyggelig at vi fikk så mange tilhørere.

Erlend