[TAF-lista] Saturn/Jupiter konjunksjonen.

Terje Bjerkgården terje.bjerkgarden at ntebb.no
Sön Dec 13 13:36:37 CET 2020

Festningen er nok ok ja. Bjørn Håkon Granslo har vært der de siste par
dagene (veldig fine bilder på fb-siden vår).

Et annet alternativ er Kuhaugen (den som ligger i sør, ikke
utsiktspunktet mot byen). Jeg var der i går ettermiddag og så planetene.

Det kan være lurt å rekognosere litt på forhånd.

Terje