[TAF-lista] EQ6-monyering til salgs

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Fre Feb 14 00:55:17 CET 2020

Kikkertspesialisten har spurt om jeg vil videresende info om en
demobrukt montering av typen AZ-EQ6GT som de har til salgs for 17 000
kr. Dette er en helt grei pris, dvs. litt i underkant av hva det koster
å skaffe samme montering fra utlandet.

Dette er en avansert og kraftig montering, og blant de mer populære
denne prisklassen. Jeg anbefaler imidlertid at man tar seg god tid til å
vurdere hva man trenger og sette seg inn i alternativene før man evt.
går til en slik anskaffelse. Fullprisannonsen (uten rabatt) står her:
https://www.kikkertspesialisten.no/products/sky-watcher-az-eq6gt-pro-synscan

Merk at Kikkertspesialisten også gir rabatt på ordinære produkter til
TAF-medlemmer. De angir imidlertid ingen fast rabattprosent. Jeg
anbefaler alltid å sammenligne med priser i andre butikker, inkludert
utenlandske, før man gjør store investeringer.

Mvh.
Erlend Rønnekleiv,
TAF-styret

_Videresendt e-post:_

    Hei Erlend,

    Tenkte jeg skulle høre med deg før vi annonser denne varen ut på det
    åpne markedet. Om det er noen internt i TAF som er interessert i en
    solid astromontering så har vi en go’bit inne akkurat nå. Dette er
    en strøken demovare som selges til godt under kostpris:

    *Sky-Watcher AZ-EQ6GT Pro SynScan*

    https://www.kikkertspesialisten.no/users/kikkertspesial_mystore_no/images/03377_Sky-Watcher_Sky-Watcher_AZ-EQ6GT_Pro_SynScan_1.jpg

    Pris kr 20 999

    Denne selges nå som demovare (helt strøken), men uten emballasje. Vi
    «lager» ny emballasje om den evt. trenger å sendes noe sted, det er
    ikke noe problem. Demopris er kr 17 000.

    Ved hurtig avgjørelse kan vi sende med en fabrikkny Sky-Watcher
    Powertank 17 Ah inkludert i demoprisen. Verdi på denne er kr 1899.

    Med vennlig hilsen*
    *

    *Arne Eid*/
    Daglig leder/Produktspesialist/