[TAF-lista] Måneobservsjon i kveld?

Birger Andresen andresen.birger at gmail.com
Tis Mars 3 18:56:26 CET 2020

Det er god månefase for måneobservasjon i kveld og klarvær. Litt bekymret
for vind, men det kan jo gå greit.

Gårdeier sier at observatorietakene er frie for snø og at det er brøytet
parkeringsplasser.

Jeg tilbyr derfor månekveld fra kl. 20:30 DERSOM minst 5 personer sier at
de kommer kl. 20:30. Vi er nok ferdige kl 21:30.

Jeg vil ha beskjed på SMS til 48959933 senest kl 19:55.

Det blir neppe mye annet å se på siden halvmånen vil gi lys himmelbakgrunn.

Jeg kan ta med inntil 3 personer hvis jeg kan hente dere senest 20:10 på
Risvollan Butikksenter, Nardosenteret eller på Meny (?) på Vegamot (utenfor
bomringen).

Vi må sikkerE vasse i løssnø, så joggesko er ikke akkurat rett fottøy.

    - birger