[TAF-lista] Medlemsmøte i morgen AVLYST

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Tis Mars 10 23:15:08 CET 2020

Hei alle sammen!

Vi velger å avlyse medlemsmøtet i morgen pga. mye usikkerhet knyttet til
koronaviruset.

Foredragsholder Steinar Midtskogen er innstilt på å komme og holde
foredrag for oss på et sensere tidspunkt, og vi ser fram til å kunne
invitere ham igjen. Han har bl.a. tenkt seg en tur til Trondheim en gang
i første halvdel av august.

Jeg har hatt en telefondiskusjoner om dette med både mer og mindre
bekymrede styremedlemmer. Det er meldt om stor økning i antall smittede
det siste døgnet. En person i TAF-styret har f.eks. fått beskjed om å
holde hjemmekontor fra i morgen, fordi han har vært på reise med noen
som har vært i kontakt med noen som trolig er smittet. Ved at vi avlyser
slipper også foredragsholderen å fly t/r Oslo.

Vennlig hilsen
Erlend Rønnekleiv - møtekoordinator for TAF.