[TAF-lista] TAFs tidskrift "CORONA"

Erlandsen, Bengt Erik berlandsen at mil.no
Mon Mars 16 09:36:06 CET 2020

Så lenge man vet hvilken Corona det er snakk om er det inget problem. Det var visst en eller annen historisk figur som fløy litt for nærme en annen Corona med litt uheldig utfall der også mener jeg å huske.

Ser ingen grunn til at man skal skifte navn alt etter hvor vinden blåser, ei heller trenger man å slutte å drikke Corona, dog den varianten kan være skadelig i for stoooooore mengder.

Bengt Erik Erlandsen