[TAF-lista] Seminar David Mota

BMH ambybn at gmail.com
Fre Okt 9 14:33:06 CEST 2020

Hei,

Har du sett det fra en epost jeg sendte tidligere idag om denne kollokvium
eller fra et annet sted ?
Jeg har sendt en epost til TAF lista om astrofysikk kollokvium også forrige
fredag men vet ikke om den fungerte...

Jeg kan høre med koordinator om de har tatt den opp (også den fra forrige
uke) men det er ikke sikkert.
Disse to forelesninger tilhørte NTNU fysikk kollokvier (åpent for alle,
kjøres stort sett hver uke i semester, bredt spektrum av fysikk)
og det kommer flere, det er helt supert at (endelig !) kjøres dette også på
Zoom, det er ikke akkurat alltid lett å stikke innom fysisk møte, særlig i
disse tider - for å ikke nevne de som er ikke en gang fysisk i Trondheim !

Mvh,

Beata