[TAF-lista] Møte og nettforedrag i morgen: Øyvind Grøn om Nobellprisen 2019 (kosmologi)

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Ons Okt 28 23:05:50 CET 2020

Jeg minner om TAF medlemsmøte i morgen kl 19, hvor Øyvind Grøn skal
snakke om Jim Peebles sin del av Nobelprisen i Fysikk i 2019. Tid og
sted finner dere nedenfor. Det er også mulig å følge møtet på nettet.

For å være med på nettmøtet må dere klikke på lenken nedenfor eller lime
den inn i en nettleser.
https://eu.bbcollab.com/guest/3cdd6e889e0240628545ec22b8743b1f

  * Det blir mulig å koble seg til en time før møtet starter.
  * Dere trenger ikke kamera eller mikrofon. Jeg ber om at dere beholder
    mikrofonen avslått gjennom møtet (skråstrek over mikrofonsymbolet).
  * Det blir  mulig å legge inn spørsmål som tekst (chatt). Vi skal
    følge med på dette, men jeg kan ikke garantere at vi får besvart
    alle spørsmålene.
  * Dere får ikke lov til å publisere opptak av møtet i ettertid.

Sett av kvelden, for dette blir interessant!

Erlend