[TAF-lista] Presentasjon fra gårsdagens foredrag

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Fre Okt 30 23:50:42 CET 2020

Presentasjonen fra gårsdagens foredrag med med Øyvind Grøn kan lastes
ned via lenkene nedenfor-

Som pdf:
http://taf-astro.no/aktivitet/moter/referat/2020/fd-2020-1029-Groen.pdf
Som powerpoint:
http://taf-astro.no/aktivitet/moter/referat/2020/fd-2020-1029-Groen.pptx

Hvis noen kan legge pdf-lenken ut på TAFs twitter-konto så blir det
enkelt tilgjengelig via TAF sin hjemmeside for de som ikke er på
TAF-lista, slik jeg lovet.

Erlend