[TAF-lista] Romsøppel observert fra Hegra ikveld 1835.?

Stein O Wasbø stein at wasbo.net
Tors Jan 14 21:20:08 CET 2021

Hei,

Det kom artikkel i Adressa nå. De valgte å legge det bak betalingsmur. Det utløser noen kroner som TAF/Meteornettverket mottar. Jeg er noe upresist sitert på noen detaljer, men greit nok. Kan ikke se bort fra at det kan være romsøppel også. Fra video/bilde ser den gulhvit ut i fargen. Mulig andre farger var synlig visuelt(?)

Mvh
Stein

Sendt fra mobil enhet