[TAF-lista] Dugnad på TAF-observatoriet på torsdag

Erlend Rønnekleiv erlend.ronnekleiv at eronn.net
Tis Okt 5 23:19:04 CEST 2021

TAF sitt visuelle observatorium begynner nå å bli ferdig oppbygd, og det
er på tide å sette inn teleskopet og monteringen igjen. Er det noen som
har anledning til å være med på dette torsdag kveld?

(Det er også mulig å starte med å sette inn utstyr i fotoobservatoriet,
men jeg tviler på om vi rekker så mye av det på torsdag.)

Jeg foreslår start kl 17:30 slik at vi får litt dagslys fra starten.
Hvis ingen har tid før senere på kvelden så kan det hende vi starter
senere. Gi beskjed ved å svare på denne eposten hvis du kan være med.

Jeg kjører bil fra Tyholt. Gi beskjed hvis dere vil sitte på.

Vennlig hilsen,
Erlend Rønnekleiv, for styret.
90015407