[TAF-lista] Stjernehimmelen for høsten (og ikke Corona)

Terje Bjerkgården terje.bjerkgarden at ntebb.no
Sön Sep 26 20:45:13 CEST 2021

Hei alle TAF'ere

Jeg er den første til å beklage at det dessverre ikke kommer ut noe
medlemsblad nå i høst. Dette skyldes ene og alene mangel på bidrag. Jeg
har også vært opptatt i hele høst med feltarbeid og har ikke fått
skrevet noe. Og andre har heller ikke kommet noen bidrag dessverre.

Men her er hvertfall en fast post i medlemsbladet til dere, nemlig
Stjernehimmelen. Altså det som skjer (mest når det gjelder synlighet av
planeter) i de nærmeste månedene, fram til nyttår.

      http://www.taf-astro.no/arkiv/StjHim/Stjernehimmelen_h21.pdf

Jeg håper virkelig at noen kan bidra til bladet fram til jul slik at vi
får et nummer ut i desember. Deadline for bidrag til dette nummeret vil
være 1. desember.

God observasjonshøst til alle!

Hilsen redaktøren.