[TAF-lista] Medlemsmøte tirsdag 31/5 i Planetariet: En reise blant stjerner og planeter

Herman Ranes herman.ranes at ntnu.no
Mon May 23 23:22:08 CEST 2022

E-posten slapp endeleg gjennom til TAF-lista kl. 21.06. Den viktigaste
årsaka var truleg «grålisting», at den vanlege (fyrste) sendinga frå
utgåande tenar berre vert sletta, og at det er den fyrste
retransmisjonen som vert send vidare. Dei fleste masse-utsendarar av
skitpost sender nemleg berre éin gong.

:Herman

Den 23.05.2022 20:53, skreiv Erlend Rønnekleiv:

--
Herman Ranes, NTNU-IE-IES, N-7491 TRONDHEIM, Noreg
<herman.ranes at ntnu.no> | +47 90111778